Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych w okresie pandemii koronawirusa działa nieprzerwanie. Zadania związane z obsługą transgranicznych zdarzeń komunikacyjnych objętych ubezpieczeniem OC realizowane są na bieżąco. Zmianie uległ jedynie sposób przyjmowania zgłoszeń. Sprawy dotyczące szkód można zgłaszać drogą elektroniczną, telefoniczną, a także korespondencyjną.
Z chwilą wybuchu pandemii koronawirusa i pojawieniem się ryzyka nagłego i nieoczekiwanego kryzysu zdrowotnego, ekonomicznego i społecznego, Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych przeszło na zdalny tryb pracy. Zmiana sposobu realizowania bieżących zadań podyktowana była koniecznością ochrony zdrowia i życia zarówno pracowników Biura, jak i interesantów.
Oznacza to, że sprawy związane z obsługą transgranicznych zdarzeń objętych obowiązkowym ubezpieczeniem OC posiadaczy pojazdów mechanicznych można zgłaszać drogą elektroniczną, telefoniczną i korespondencyjną. Do dyspozycji poszkodowanych i klientów są:
nr tel. +48 (22) 551 51 00, czynny w godz. 7:30 – 14:30,
oraz email: pbuk@pbuk.pl.
Korespondencję należy natomiast słać na adres:
Polish Motor Insurers' Bureau
Świętokrzyska 14
00-050 Warsaw
Biuro nie przyjmuje natomiast interesantów zgłaszających się osobiście. Tryb pracy zdalnej potrwa do odwołania.

