PBUK w czasie pandemii dostępne przez internet, telefon i korespondencyjnie

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych w okresie pandemii koronawirusa działa nieprzerwanie. Zadania związane z obsługą transgranicznych zdarzeń komunikacyjnych objętych ubezpieczeniem OC realizowane są na bieżąco. Zmianie uległ jedynie sposób przyjmowania zgłoszeń. Sprawy dotyczące szkód można zgłaszać drogą elektroniczną, telefoniczną, a także korespondencyjną.

 

Z chwilą wybuchu pandemii koronawirusa i pojawieniem się ryzyka nagłego i nieoczekiwanego kryzysu zdrowotnego, ekonomicznego i społecznego, Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych przeszło na zdalny tryb pracy. Zmiana sposobu realizowania bieżących zadań podyktowana była koniecznością ochrony zdrowia i życia zarówno pracowników Biura, jak i interesantów.

 

Oznacza to, że sprawy związane z obsługą transgranicznych zdarzeń objętych obowiązkowym ubezpieczeniem OC posiadaczy pojazdów mechanicznych można zgłaszać drogą elektroniczną, telefoniczną i korespondencyjną. Do dyspozycji poszkodowanych i klientów są:

nr tel. +48 (22) 551 51 00, czynny w godz. 7:30 – 14:30,

oraz email: pbuk@pbuk.pl.

 

Korespondencję należy natomiast słać na adres:

Polish Motor Insurers' Bureau

Świętokrzyska 14

00-050 Warsaw

 

Biuro nie przyjmuje natomiast interesantów zgłaszających się osobiście. Tryb pracy zdalnej potrwa do odwołania.

 

Inne aktualności